مهمترين اهداف شرکت فولاد هرمزگان در سال 98 - قسمت 6

مهمترين برنامه هاي کميته تحول فروش و بازاريابي در سال 1398

تب‌های اولیه

قسمت ششم

مهمترين برنامه هاي کميته تحول فروش و بازاريابي در سال 1398

 فروش 1،500،000 تن محصول اسلب در بازارهاي داخلي و صادراتي

 کسب درآمد 4،348 ميليارد تومان از محل فروش اسلب در بازارهاي داخلي و صادراتي

 فروش 960،000  تن محصول اسلب در بازارهاي جهاني

 فروش 540،000 تن محصول اسلب در بازارهاي داخلي

 کسب درآمد 2900 ميليارد تومان در  بازارهاي جهاني

 کسب درآمد ارزي به ميزان 345،600،000 دلار از محل فروش در بازارهاي جهاني

 توسعه بازارهاي جهاني به ويژه در مناطق اروپا، ترکيه و MENA

 حفظ و تقويت بازارهاي هدف صادراتي در منطقه جنوب شرق آسيا و هند

 افزايش فروش محصولات با ارزش افزوده بالاتر در بازارهاي جهاني و داخلي به ميزان 12درصد از کل فروش

 مشارکت و همکاري با نوردکاران داخلي از طريق افزايش حداکثري از ظرفيت هاي خالي آن ها

 شناسايي بازارهاي جديد صادراتي

 بازنگري فرآيند پاسخگويي به درخواست مشتريان صادراتي

 مطالعه بازارهاي صادراتي هدف و شناسايي نيازهاي مشتريان به محصولات ويژه

 ايجاد مشارکتهاي چندجانبه با گروه فولاد مبارکه، مراکز خدماتي، تريدرها و شرکتهاي نوردي براي توسعه فروش محصولات

 انعقاد قراردادهاي نورد محصولات آزمايشي با شرکتهاي نورد داخلي

 استقرار استاندارد مديريت رضايت مشتري  ISO 10004

 تدوين دستورالعمل اعتبارسنجي مشتريان

 اعتبار سنجي مشتريان و تخصيص سقف بودجه فروش اعتباري

 استقرار استاندارد مديريت رسيدگي به شکايات مشتري  ISO10002

 برگزاري همايش سالانه براي مشتريان داخلي و صادراتي

 مشارکت هاي چندجانبه با تريدرها و شرکتهاي نوردي خارجي براي افزايش صادرات

 مذاکره و توافق با راهآهن جمهوري اسلامي درخصوص افزايش ظرفيت حمل ريلي

 

 

دسته بندی: 
امتیاز شما: هیچ (3 votes)

نظر شما چیست؟